Osebna in ekipna učinkovitost sta ključnega pomena za poslovno uspešnost. Kot vodja morate znati postavi cilje in jih tudi doseči – tudi takrat ko se hkrati dogaja tisoč in ena stvar. Podjetja in organizacije, v katerih so vodje osredotočene na izboljšanje učinkovitosti, krepitev ekipnega dela, postavljanje ciljev in na učinkovitejšo komunikacijo, bodo tudi izboljšale poslovne rezultate in uspešnost. To je temelj uspešnega vodstva in uspešne organizacije.
- Ste izjemno zaposleni, hkrati pa vam zmanjkuje časa za številne, nasprotujoče si zahteve in cilje?
- Ali morate žonglirati z več žogicami naenkrat in ob enem opraviti vse ostale naloge delovnega dne?
- Se vam zdi, da bi lahko bili učinkovitejši in se večkrat slišite reči: »Ko bi vsaj …«?
V kolikor vaš dan potrebuje več ur, potem je program Moč učinkovitosti (Effective Personal Productivity)® prava rešitev. Zasnova je tako, da vodjam na katerikoli ravni organizacije pomaga doseči višjo osebno in ekipno učinkovitost.