Učinkovite prodajne strategije

Skupna tema vseh razvojnih programov LMI je motivacija. Ne glede na to, ali poskušate postati bolj produktivni, učinkoviteje komunicirati ali se razviti v boljšega prodajalca, so močna samo-motivacija in kristalizirani cilji ključ vašega večjega uspeha.

Program Učinkovite prodajne strategije vam bo pomagal spoznati veščine iskanja potencialnih kupcev in izvedbe predstavitev, s katerimi boste navdušili. Naučili se boste prepoznavati nakupne signale kupca,  odkriti motive za nakup in zaključiti prodajo v zadovoljstvo obeh.

LMI program Učinkovite prodajne strategije je namenjen ljudem, ki so motivirani, da postanejo profesionalni prodajalci. Program je dizajniran tako, da vam omogoča doseči maksimalne rezultate na prodajnem področju.

Program se osredotoča na:

• Iskanje novih kupcev,
• razumevanje, kako pristopiti do potencialnih kupcev in trgov,
• izvajanje učinkovitih prodajnih predstavitev,
• razumevanje psiholoških ozadij, zakaj ljudje kupujejo,
• razvijanje odnosov s strankami,
• profesionalno premagovanje ugovorov,
• orodja in tehnike za načrtovanje, sledenje in merjenje prodajnih rezultatov,
• izboljšanje donosnosti z obstoječimi strankami,
• ustvarjanje konstantnega toka novih naročil.

Skupna tema vseh razvojnih programov LMI je motivacija. Ne glede na to, ali poskušate postati bolj produktivni, učinkoviteje komunicirati ali se razviti v boljšega prodajalca, so močna samo-motivacija in kristalizirani cilji ključ vašega večjega uspeha.

Program Učinkovite prodajne strategije vam bo pomagal spoznati veščine iskanja potencialnih kupcev in izvedbe predstavitev, s katerimi boste navdušili. Naučili se boste prepoznavati nakupne signale kupca,  odkriti motive za nakup in zaključiti prodajo v zadovoljstvo obeh.

LMI program Učinkovite prodajne strategije je namenjen ljudem, ki so motivirani, da postanejo profesionalni prodajalci. Program je dizajniran tako, da vam omogoča doseči maksimalne rezultate na prodajnem področju.

Program se osredotoča na:

• Iskanje novih kupcev,
• razumevanje, kako pristopiti do potencialnih kupcev in trgov,
• izvajanje učinkovitih prodajnih predstavitev,
• razumevanje psiholoških ozadij, zakaj ljudje kupujejo,
• razvijanje odnosov s strankami,
• profesionalno premagovanje ugovorov,
• orodja in tehnike za načrtovanje, sledenje in merjenje prodajnih rezultatov,
• izboljšanje donosnosti z obstoječimi strankami,
• ustvarjanje konstantnega toka novih naročil.